Παρασκευή, Μαΐου 08, 2020

Πεζές καταστάσεις ~Ελένη Μαρθάρη


Ανοίγοντας τα μάτια ακούστηκε ένα παράξενο κλικ . Δεν τον είχα ξανακούσει αυτόν το θόρυβο. 5 κ 10 έδειχνε. Προσπέρασα. Σήκωσα τα παντζούρια. Παράξενα πράγματα έκανα σήμερα. Μπήκα σε τούτο το μαραφέτι . Ποτέ δεν ήταν η πρώτη μου κίνηση με το ξύπνημα. Είχα από βραδύς στο νου μου τον Αγγελάκα κ κάτι που μου 'χε πει σε μια συναυλία τυχαία...Είχα αποτυπώσει κάτι τότε στο χαρτί πάνω σ' αυτό .
Ποστάρισα το 'όταν χαράζει' κι ας μην το 'χει γράψει ο ίδιος ..Ταίριαζε ...Στις 6 κ μισή μου έλειψε ο ήχος του ξυπνητηριού μου στο κινητό . Έβαλα να τον ακούσω.. 'σήκω ΣταχτοΜπούτα ήρθε η άμαξα .. σήκω ΣταχτοΜπούτα ήρθε η άμαξα' .... Μετά από 10 φορές ..'ΣΗΚΩ ΡΕΜΑΛΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΑΜΕ' . ... Πόσο εύηχα μου γαργάλησε τα αυτιά !
Έριξα κάτι πάνω μου και έκανα μια βόλτα στο τετράγωνο.

Άκουγα τις ανάσες μου και τον ήχο της βροχής στα μαλλιά μου.

Μου 'χε πει τότε ο Γιάννης . 'Νιώθεις την απουσία πιο έντονα όταν όλοι οι δρόμοι είναι ανοιχτοί' .

Όλοι οι δρόμοι βασανιστικά ανοιχτοί .

Το πρωινό κλικ πρέπει να ακούστηκε απ' τη δεξιά πλευρά του εγκεφάλου μου . Είχε κλείσει για λίγο από κάποιον αρρωστημένο αέρα δεν εξηγείται αλλιώς. Συμβαίνουν αυτά .

Σημασία έχει που ξέρω, εγώ μέσα μου, ανοίγοντας στις 5 και 10 τα μάτια .. ποιος μου το άνοιξε .

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Η ευγένεια είναι αρχή .